שימוש ברפלקציה ביקורתית לשיפור הכשרת מורים עירונית: שיתוף פעולה מחקרי בין שלושה מורי מורים

  1. ראשי
  2. תיאוריה
  3. שימוש ברפלקציה ביקורתית לשיפור הכשרת מורים עירונית: שיתוף פעולה מחקרי בין שלושה מורי מורים

המחקר (חלקו עצמאי וחלקו שיתופי) ביקש לבחון את הדרכים באמצעותן מוכשרים פרחי הוראה לבצע רפלקציה ביקורתית.
החוקרים השוו שלוש מתודות פדגוגיות כדי לבחון את השפעתן על יכולת הרפלקציה הביקורתית של המורה לעתיד.
נבחנו שלוש אסטרטגיות הוראה שונות: הצבת שאלות, פרוטוקולים שונים, דילמות מעוררות דיון.
מהמחקר עלה כי רפלקציה ביקורתית מאפשרת למורים להבין את המורכבות של הממסד בו הם פועלים תוך בחינת הנחות היסוד שלהם עצמם.
מורים שיהיו מצוידים בכלי הרפלקציה הביקורתית יהיו בעלי יכולת גדולה יותר ליצור שינוי.

למאמר המלא

191
0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

קרא גם:

תפריט