הדו"ח המצורף סוקר את המאפיינים ואת המודלים הפדגוגיים לפיהם פועלות שתיים מהתוכניות לקהילות למידה של מורים הפועלות כיום במכון מופ"ת: הקהילות הדיסציפלינריות ושל בעלי תפקידים, בתוכנית המובלת בידי מו"פ קהילות מקצועיות לומדות, והקהילות הבית ספריות של "מהלך השקפה".
הוא סוקר את הדומה והשונה בין המודלים ללמידה מקצועית ומתמקד במדדי ההצלחה העיקריים (key performance indicator – KPI) של קהילות הלמידה. הדו"ח מפרט שבעה מדדים מרכזיים בהם ניתן לזהות אמות מידה ביצועיות המעידות על הצלחה.
לכל מדד מצוינים האתגרים המרכזיים המאפיינים אותו, תיאור של הביצועים שיבטיחו את קיומו וכמה "טיפים של אלופים" המרכזים פרקטיקות מיטביות להבטחת הצלחת המדד.
הדו"ח נכתב בידי חברת מתודיקה והוא זמין לקריאה כספר דיגיטלי או כמסמך להורדה.
מוזמנות ומוזמנים לקרוא.