היחידה המצורפת מגדירה את המונחים:
PCK – Pedagogic Content Knowledge ו-TPACK – Technological Pedagogical Content Knowledge.
מונחים אלו עוסקים במומחיות של המורה בהוראת נושא מסוים ומגדירים את הידע הנדרש לצורך הוראה מיטבית, עם או בלי טכנולוגיה.
לפוסט מצורפים שלושה מאמרים רלוונטיים:
Shulman, L. S. (1986). Those who understand: Knowledge growth in teaching. Educational researcher, 15(2), 4-14.
Phillips, M., & Harris, J. (2018, March). PCK and TPCK/TPACK: More than etiology. In: Society for Information Technology & Teacher Education International Conference (pp. 2109-2116). Association for the Advancement of Computing in Education (AACE).
Mishra, P., & Koehler, M. J. (2006). Technological pedagogical content knowledge: A framework for teacher knowledge. Teachers College Record, 108(6), 1017-1054.