Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

למידה מהפרקטיקה בקמ"ל: חקר שיעור (Lesson study)

ניהול קהילה דיגיטלית: כתיבת פוסט מעורר מעורבות

86

בתקופת הקורונה נדרשו קהילות רבות לעבור ולהיפגש בצורה דיגיטלית. גם כיום, ממשיכות רבות מהקהילות להיפגש כך. הבחירה במדיום הדיגיטלי מציבה אתגרים ודורשת שינויים בדפוסי הפעילות הרגילים, בקמ"ל ובכלל. הריחוק הפיזי מצמצם מחד את יכולתנו לשוחח ישירות עם חברי הקהילות. מאידך, הטכנולוגיה מאפשר גיוון ועדכון של המסרים והתוכן.

העקרונות המוצעים יכולים לסייע לכן.ם לעורר דיונים ופעילות משמעותית בקהילה הדיגיטלית ולהביא לשיתוף של יותר מחברי הקהילה בדיונים.

מודל המניפה להפעלת קמ"ל במערכת החינוך בישראל

מודל המניפה להפעלת קמ"ל במערכת…

מודל המניפה הוא המודל הרווח…

מעורבות ומוטיבציה בקהילה מקצועית לומדת

מעורבות ומוטיבציה בקהילה מקצועית לומדת

מעורבות מורים היא מושג מעולם…

התאמת מפגשי הקהילה לתקופת המלחמה

התאמת מפגשי הקהילה לתקופת המלחמה

פורום המשתלה 🌱 מרכז מובילות,…

תוצר של קהילה
ההשפעה של קהילות מקצועיות לומדות (קמ"ל) על המורים המשתתפים בהן היא רב-ממדית, עם שינויים חיוביים בהרגלי חשיבה (Habits of mind) ובפרקטיקות ההוראה, שמובילים בסופו...
דיון בקהילה: פרוטוקול כוונון
מתווה הכוונון (Tuning protocol) הוא כלי גמיש ויעיל המשמש קהילות מקצועיות לומדות לצורך איסוף משוב ממוקד לשיפור יוזמות, מערכי שיעור, ומשימות הערכה. המתווה מבוסס...
דיון בקהילה: שאלות גישוש והבהרה
שאלות הבהרה ושאלות גישוש הן כלים מרכזיים בעבודת קהילות מקצועיות לומדות, המסייעים לניתוח דילמות ולהעמקת החשיבה המשותפת. שאלות הבהרה מתמקדות בהבנת ההקשר והעובדות, ומאפשרות...
Scroll to Top