אהבת את המאמר? ניתן לשתף אותו!

הציגו את הקהילה שלכם (שם, תחום דעת, אזור פעילות, מספר משתתפים).

אנחנו קהילת Digit – קהילת מובילי ומנחי קהילות מקצועיות לומדות דיגיטליות (קמל"ד). באמצעות חפירה (Digit, כן?), חקירה, והעמקה בתפקיד מוביל.ת קמל"ד, אנו מבקשים להכיר כלים ומתודות להובלה איכותית של קמל"ד. אנו פעילים רק ברשת: קבוצת הפייסבוק שלנו מונה 185 חברות וחברים, קבוצת הווטסאפ מונה 107. בנוסף, מתקיימים מפגשים סינכרונים בזום אחת לחודש, בנושאים שונים.

מה מייחד אתכם?

זוהי קבוצת שווים עבורנו, כמובילי קהילות. בקהילה מגוון רחב מאוד של משתתפים מבחינת מגדר, מגזר, גיל, דיסציפלינה, ותק בניהול קהילות ועוד. אנחנו עוסקים בתכנים הכי מקצועיים ועדכניים הקשורים לקהילות מקצועיות לומדות, באמצעות העלאת סוגיות מהשטח, הרלוונטיות למובילי הקהילות.
עד כמה שנראה שתחומי הדעת והרקע ממנו מגיעים הא.נשים שונה ואולי מפריד, מסתבר שרב המחבר והמאחד. ניתן ללמוד כל כך הרבה אחד מהשני. ככל שמוכנים לתרום ולשתף, גוברים גם העניין והמוטיבציה לתרום רעיונות. טוב מביא לעוד טוב.
בקהילה שלנו יש מקום לכל אחד. יש פרגון ענק. הרבה ענווה, שמחה בנתינה ושמחה לקבל וללמוד. מובילות הקהילה עושות זאת בשמחה עם הרבה אור, הומור, מקצועיות ונוכחות. אלו יסודות חשובים לקהילה ולהובלת קהילה.

שתפו באירוע משמעותי שאירע במפגשים שלכם השנה

הכוח של הקבוצה הוא בשיקוף, בשיום ובעידוד להעז ולעוף גבוה יותר.

  • במפגש זום בנושא 'למידה מהצלחות' שיתפה אחת המובילות בהצלחה שחוותה והוסיפה שעד שלא נדרשה לחשוב על כך בצורה מכוונת בקהילה לא ראתה דוגמה זו כהצלחה.
  • בקבוצת הווטסאפ יש שיתוף רב של רעיונות וכלים לשימוש בקהילה.
  • באחד המפגשים נוצרה הכרות של שתי משתתפות בחדר בזום ואחת מהן שיתפה בתהליך שעשתה בקהילה שלה. למרות שהמשתתפות עוסקות בדיסציפלינות שונות, הן יצרו קשר לאחר המפגש, ובנו יחד תהליך דומה בקהילה של חברת הקהילה השנייה.

מתודה/כלי שעשיתם בהם שימוש מוצלח השנה

  • לקחתי רעיונות לצ'ק אין מקלפי עצים ששותפו בקהילה. כל הפלייליסט של הכלים הוא אוצר בלום שאני קופצת אליו מדי פעם כשמחפשת רעיון.
  • בפעילות בנושא 'למידה מהצלחות' למדתי לדייק את נקודת המבט לגבי איזו הצלחה מעניינת אותי, אילו שאלות נכון לשאול כדי להצמיח תובנות פוריות בנוגע לעניין.
  • פעילות הצ'ק אין והצ'ק אווט. זה תמיד עובד בקהילות שלנו במיוחד בזום.
  • תכנון מפגשים פעילים ומפעילים.

מסר לקהילות מקצועיות לומדות אחרות

משהו בכך שהקהילה מוקפת באנשי ונשות מקצוע יחד עם צוות מו"פ קהילות מקצועיות לומדות של מכון מופ"ת שיוצר תחושה של up כל הזמן. של מקצוענות. לכן ניתן לראות שגם חברי הקהילה משתפים בתכנים מאד מעניינם ותורמים. המלצה שלנו – לחשוב על צוות מקצועי תומך רחב.

בעינינו כל מובילה ומוביל של קהילה צריך גם הוא קהילה. תפקידנו מורכב וקהילה מקצועית לומדת שלנו המובילות יכולה לפתח את התחום משמעותית. יש הרבה מאוד פעילויות שנעשות בשטח שניתן לאמץ אותן או ללמוד מהן. היתרון בקהילה הוא שיש גם תמיכה ושיתוף וגם לא צריך להמציא את הגלגל בעצמנו. האפשרות להתלבט יחד מאוד משמעותית גם עבורנו כמובילות קהילה.

מוזמנות ומוזמנים להצטרף אלינו ולהיות חלק מ- Digit.

1071
0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

קרא גם:

תפריט