Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post

תוצר של קהילה

ההשפעה של קהילות מקצועיות לומדות (קמ"ל) על המורים המשתתפים בהן היא רב-ממדית, עם שינויים חיוביים בהרגלי חשיבה (Habits of mind) ובפרקטיקות ההוראה, שמובילים בסופו של דבר לשיפור בהישגי התלמידים. הערכת ההשפעה של קמ"ל דורשת שיקול דעת זהיר, תוך שמירה על איזון בין אחריותיות לתמיכה. הגישה האפקטיבית ביותר היא גישה שיתופית, רפלקטיבית ורלוונטית, שמשקפת את הערכים והמטרות המרכזיות של הקהילה. הערכה כזו תסייע בהבטחת תהליך מתמיד של שיפור לצמיחה של המורים מבלי להעמיס ולפגוע במוטיבציה שלהם.

התפריט המצורף מפנה למידע תיאורטי רב בנושא ההשפעה של קמ"ל ודרכי ההערכה שלהן, ולדוגמאות לתלקיטים דיגיטליים. 

 

קישור למצגת המפגש שהתקיים ב-30.12.2024, בו הוצגו המודלים השונים להערכה.

 

הקלטת המפגש

 

 

 

מעורבות ומוטיבציה בקהילה מקצועית לומדת

מעורבות ומוטיבציה בקהילה מקצועית לומדת

מעורבות מורים היא מושג מעולם…

התאמת מפגשי הקהילה לתקופת המלחמה

התאמת מפגשי הקהילה לתקופת המלחמה

פורום המשתלה 🌱 מרכז מובילות,…

תפקידן של קבוצות וואטסאפ בפיתוח ידע של קהילות מקצועיות לומדות של מורי כימיה

תפקידן של קבוצות וואטסאפ בפיתוח…

קהילות מקצועיות לומדות נפגשות בדרך…

דפוסי פרידה וסיום קבוצה בקהילה מקצועית לומדת
ההתמודדות עם תהליכי פרידה וסיום קבוצה או קהילה שונה מאדם לאדם ומקהילה לקהילה. אומנם קהילות, לרוב, ממשיכות את פעילותן בשנת הלימודים העוקבת, אך לא...
מודל המניפה להפעלת קמ"ל במערכת החינוך בישראל
מודל המניפה הוא המודל הרווח להפעלת תוכניות של קמל"ד במערכת החינוך בארץ. מודל זה מבוסס בין היתר על עבודותיהם של קבוצת הפיזיקה במחלקה להוראת...
השתתפות במהלך הערכה תשפ"ה – 2025
מנחי ומשתתפי קהילות מקצועיות לומדות יקרים, תודה רבה על הנכונות לסייע לנו במהלך ההערכה לשנת תשפ"ה! המהלך כולל שני שאלונים, האחד מיועד למנחי ומנחות...
Scroll to Top