אהבת את המאמר? ניתן לשתף אותו!

בסוף נובמבר 2021 חגגנו במו"פ קהילות מקצועיות לומדות מפגש סיום נוסף של קורס מנחי קהילות מקצועיות לומדות דיגיטליות, המחזור השמיני של הקורס.

בקורס הכרנו את העקרונות המנחים של קהילה מקצועית לומדת (קמ"ל) ולמדנו מה הם ייצוגי הוראה ולמידה. למדנו כיצד לבנות שיח שיתופי ומקדם בקהילה והתנסינו בשיח כזה באמצעות כלי ה-Annoto.

התרגשנו במפגש סימולציה מעשיר (בזום כמובן!) בשיתוף מרכז הל"ב של אוניברסיטת בר אילן.

למדנו וגם חווינו על קצה המזלג עם צוות ה'היברידיות' מהו תהליך קבוצתי, איך מייצרים קרבה גם במרחב הדיגיטלי, מהם המרכיבים והחסמים שמביאים למעורבות בקהילה ואיך מייצרים מרחב מקצועי שהופך בסוף גם למרחב אישי לשיתוף, תמיכה ופרגון.

בסיום המפגש המשתתפות ציירו קהילה (ציור משותף, אמרנו קהילה, לא?) וביקשו להמשיך להיות בקשר ולקבוע מפגשים נוספים להמשך הלמידה.

מזל שיש לנו את קהילת המובילים שלנו בווטסאפ ובפייסבוק, כך שיכולנו להציע לכל משתתפות הקורס להצטרף מיד!

מה משתתפות הקורס אמרו עליו?

"המפגשים היו בנויים בהגיון פנימי ברור, ההובלה בקו היתה משמעותית, כלים להנחיה במדיה הדיגיטליים, השיחות בחדרים העשירו מאד!".

"הלמידה כולה הייתה משמעותית בשבילי. כל מפגש היה בשבילי מודלינג מעולה כיצד לבנות אט אט קהילה שתפתח ותקדם את משתתפיה והם יחושו שהם באמת קהילה. הייתה תחושה נהדרת להיות חלק מקבוצה ומהובלה קשובה ותומכת".

"התחדדו לי נושאים רבים ובעיקר חשיבות נורמות וכללי הקהילה. למרות שהמפגשים דיגיטליים התחדדה לי ההבנה שכל מפגש תמיד מבוסס על מפגש אנושי.  למדתי הרבה על משוב וניתוח ופרשנות ושיח תחקירני ומקדם."

מעוניינ.ת להשתתף בקורס מנחי קהילות מקצועיות לומדות הקרוב? ניתן להירשם לרשימת ההמתנה.
מוזמנים.ות להצטרף לקהילה שלנו בווטסאפ, קהילת המובילים Digit. להצטרפות לחצו כאן.
מוזמנים.ות להצטרף לקהילה שלנו בפייסבוק, קהילת Digit – העמקה בקהילות דיגיטליות. להצטרפות לחצו כאן.
3569
1

תגובה 1. Leave new

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

קרא גם:

תפריט